Konkursy ofert na realizację zadań województwa mazowieckiego

Zgodnie z przepisy ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 2077, z późn. zm.) organizacje pozarządowe – jako podmioty nie zaliczone do sektora finansów publicznych i nie działające w celu osiągnięcia zysku – mogą otrzymywać z budżetu jednostki samorządu terytorialnego, w tym samorządu województwa, dotacje na cele publiczne związane z realizacją zadań tej jednostki (tzw. dotacje celowe).

Warunkiem udzielenia dotacji z budżetu samorządu województwa jest przeznaczenie jej na cele związane z realizacją zadań należących do województwa.

Zlecenie zadań i udzielenie dotacji następuje zgodnie z przepisami ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (Dz. U. z 2018 r. poz. 450, z późn. zm.), tj. po przeprowadzeniu otwartego konkursu ofert.

Planowane terminy ogłaszania otwartych konkursów ofert na realizację zadań Województwa Mazowieckiego przez organizacje pozarządowe w 2019 roku

pobierz

 

Konkursy ofert

Konkurs ofert w obszarze „Ratownictwo i ochrona ludności”


Etapy postępowania:

Ogłoszenie postępowania

11.12.2018

Nabór ofert

31.12.2018

Ocena formalna

25.03.2019

Rozstrzygnięcie

07.05.2019

Data dodania: 20.12.2018 Numer: Termin składania: 23.01.2019

Zarząd Województwa Mazowieckiego uchwałą nr 155/7/18 z 11 grudnia 2018 r. ogłosił otwarty konkurs ofert dla organizacji pozarządowych oraz innych podmiotów wymienionych w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie na realizację w 2019 roku zadań publicznych Województwa Mazowieckiego w obszarze „Ratownictwo i ochrona ludności”.

Etap postępowania: Ocena formalna
Obszar konkursu: Ratownictwo i ochrona ludności

Opis konkursu


Termin i warunki składania ofert

1. Termin składania ofert wyznacza się od 31 grudnia 2018 r. do 23 stycznia 2019 r. Termin ten dotyczy złożenia oferty poprzez generator ofert. 2. Oferty należy składać poprzez generator ofert konkursowych w serwisie Witkac.pl, dostępny na stronie www.konkursyngo.mazovia.pl. Procedura uzyskania dostępu do generatora, przygotowania i złożenia oferty opisana została w podrozdziale 1.4.1. „Zasad przyznawania i rozliczania dotacji z budżetu Województwa Mazowieckiego przyznawanych organizacjom pozarządowym oraz podmiotom, o których mowa w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie”.
3. Po złożeniu oferty w generatorze ofert konkursowych niezbędne jest wydrukowanie oferty lub potwierdzenia złożenia oferty, podpisanie przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu oferenta (-ów) wymienione w Dziale 2 KRS bądź innym rejestrze lub których uprawnienia wynikają z załączonych pełnomocnictw, a następnie złożenie oferty w nieprzekraczalnym terminie 25 stycznia 2019 r.:
1) osobiście w godzinach: 8.00 – 16.00 w Kancelarii Ogólnej Urzędu ul. Jagiellońska 26 lub w punktach kancelaryjnych Urzędu;
2) osobiście w godzinach: 8.00 – 15.00 w  jednej z Delegatur Urzędu, których aktualne adresy dostępne są na stronie: www.mazovia.pl/urzad-marszalkowski/delegatury/;
3) za pośrednictwem poczty lub poczty kurierskiej na adres: ul. Jagiellońska 26, 03-719 Warszawa;

w zamkniętej kopercie z dopiskiem: Konkurs ofert - ratownictwo wodne - OR-BP ;

4) za pomocą profilu zaufanego ePUAP zgodnie z zasadami opisanymi na stronie http://www.mazovia.pl/cyfrowy-urzad/elektroniczna-skrzynka-podawcza/.
4. Oferty złożone w generatorze, bez złożenia oferty w wersji papierowej w ww. terminie, nie będą podlegać ocenie merytorycznej.

Przewidywany termin rozstrzygnięcia konkursu: do 7 maja 2019 r.

Dodatkowych Informacji udzielają pracownicy Biura Bezpieczeństwa Publicznego: Anna Ochalska - 22 59 79 219, Przemysław Góralski – 22 59 79 309.


Uchwała o ogłoszeniu konkursu

pobierz


Ogłoszenie konkursowe

pobierz