fShare
0
Pin It

Fundacja Urszuli Jaworskiej siedziba fundacjidziała nieprzerwanie już ponad 21 lat. Od 1997 roku aktywnie pomaga chorym na nowotwory, chorym na białaczkę, SM, WZW C, szpiczaka mnogiego, nowotwory mózgu, buduje bank dawców szpiku, prowadzi akcje edukacyjno-informacyjne w mediach oraz propacjenckie zmiany systemowe w ochronie zdrowia. Ma na swoim koncie wiele udanych programów.

Fundacja od 18 lat wynajmuje lokal przy ulicy Międzynarodowej 61 w Warszawie.  W ciągu tych wszystkich lat, działań na rzecz pacjentów prócz prowizorycznych prac naprawczych i odświeżania ścian w siedzibie Fundacji nie było żadnego remontu. Ubiegłoroczne, rekordowo upalne lato i brak klimatyzacji sprawiły, że dwa główne pomieszczenia zostały praktycznie wyłączone z użytkowania – szklane witryny skupiają na sobie ogromną ilość ciepła, które oddają do wnętrza (Zimą z kolei jest za zimno). Instalacja klimatyzacji powoduje konieczność doprowadzenia większego zasilania do biura, a co za tym idzie wymianę sporej części instalacji elektrycznej.

Jako organizacja pozarządowa Fundacja nie ma wolnych środków na przeprowadzenie remontu, nie może też zrealizować go ze środków z 1%,  które są przeznaczane na działania na rzecz podopiecznych.

Fundacja zwraca się do przyjaciół obserwujących i wspierających jej działania o pomoc w zbiórce potrzebnych pieniędzy na ten ważny dla niej cel. Przed Fundacją kolejne lata działań, nowe projekty i pomysły. Pracownikom Fundacji zależy przede wszystkim na tym, by pacjenci oraz instytucje z którymi współpracuje Fundacja czuli się w biurze komfortowo oraz by mogli bezpiecznie działać następne 20 lat.

Fundacja prowadzi zbiórkę pieniędzy na znanym portalu crowdfundingowym: https://zrzutka.pl/remont-biura-fundacji

 

Zakres planowanych prac:

  •  wymiana podłóg
  •  zakup i montaż klimatyzacji (2 pomieszczenia biurowe) + instalacja dodatkowego zasilania
  •   koniecznego do pracy klimatyzacji
  •  poprawa i wymiana części instalacji elektrycznej
  •  malowanie ścian i sufitów (wszystkie pomieszczenia biurowe)
  •  wymiana części stolarki okiennej (tylko spróchniałe elementy)
  •  wymiana żaluzji okiennych
  •  wymiana oświetlenia w sali konferencyjnej
  •  przebudowa wejścia do biura
  •  przeniesienie monitoringu i zakup nowej kamery
  •  kosmetyka części kuchennej i WC
  •  zakup nowych biurek oraz szafek podbiurkowych
  •  zakup 2 zamykanych szafek na dokumenty
  •  zakup stolika pod rzutnik

 

Fundacja dziękuje za każde wsparcie i apeluje:

Jeśli nie możecie wpłacić choć drobnej sumy prosimy o udostępnianie zbiórki innym. Czym więcej osób dowie się o niej, tym większe szanse na powodzenie projektu
 
 
powróć