Urząd Marszałkowski Województwa Mazowieckiego w Warszawie (zwanego dalej „Urzędem”) zobowiązuje się zapewnić dostępność strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.

Deklaracja dostępności dotyczy strony www.dialog.mazovia.pl.

  • Data publikacji strony internetowej:
  • Data ostatniej istotnej aktualizacji:

Stan dostępności cyfrowej

Ta strona internetowa jest w pełni zgodna z załącznikiem do ustawy o dostępności cyfrowej z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.

Przygotowanie deklaracji dostępności i jej aktualizacja

  • Data sporządzenia deklaracji:
  • Data ostatniego przeglądu deklaracji:

Deklarację sporządziliśmy na podstawie oświadczenia przedstawionego przez Firmę Webster Studio sp. z o.o., która zadeklarowała zgodność z wytycznymi WCAG 2.1 na poziomie AA. Wykonawca przedstawił stosowne oświadczenie.

Informacje zwrotne i dane kontaktowe

Wszystkie problemy z dostępnością cyfrową tej strony internetowej możesz zgłosić do dialog@mazovia.pl. lub telefonicznie +48 22 5979 661.

Każdy ma prawo wystąpić z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej tej strony internetowej lub jej elementów.

Zgłaszając takie żądanie podaj:

  • swoje imię i nazwisko,
  • swoje dane kontaktowe (np. numer telefonu, e-mail),
  • dokładny adres strony internetowej, na której jest niedostępny cyfrowo element lub treść,
  • opis na czym polega problem i jaki sposób jego rozwiązania byłby dla Ciebie najwygodniejszy.

Na Twoje zgłoszenie odpowiemy najszybciej jak to możliwe, nie później niż w ciągu 7 dni od jego otrzymania.

Jeżeli ten termin będzie dla nas zbyt krótki poinformujemy Cię o tym. W tej informacji podamy nowy termin, do którego poprawimy zgłoszone przez Ciebie błędy lub przygotujemy informacje w alternatywny sposób. Ten nowy termin nie będzie dłuższy niż 2 miesiące.

Jeżeli nie będziemy w stanie zapewnić dostępności cyfrowej strony internetowej lub treści, wskazanej w Twoim żądaniu, zaproponujemy Ci dostęp do nich w alternatywny sposób.

Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnością

Jeżeli w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej, odmówimy zapewnienia żądanej przez Ciebie dostępności cyfrowej, a Ty nie zgadzasz się z tą odmową, masz prawo złożyć skargę.

Skargę masz prawo złożyć także, jeśli nie zgadzasz się na skorzystanie z alternatywnego sposobu dostępu, który zaproponowaliśmy Ci w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej.

Ewentualną skargę złóż listownie lub mailem do:

Pomocne mogą być informacje, które można znaleźć na rządowym portalu gov.pl.

Możesz także poinformować o tej sytuacji Rzecznika Praw Obywatelskich i poprosić o interwencję w Twojej sprawie.

Pozostałe informacje

Dostępność architektoniczna

ul. Okrzei 35 w Warszawie

Dojazd

Komunikacją miejską: autobusem: najbliższe przystanki: Dworzec Wileński, Ząbkowska, Okrzei.

Samochodem: przed wejściem do budynku znajduje się miejsce dla osób niepełnosprawnych oraz ogólnodostępny płatny parking miejski.

Wejście do budynku

Do wejścia prowadzą schody. Ochrona udostępnia schodołaz. W celu powiadomienia ochrony o konieczności skorzystania ze schodołazu należy użyć dzwonka znajdującego się po prawej stronie pod metalową tablicą. Drzwi do budynku nie są wyposażone w mechanizm automatycznego otwierania. Drzwi są przystosowane do przejazdu wózkiem. Na wprost wejścia znajduje się punkt ochrony, gdzie można uzyskać pomoc. Lada przy punkcie ochrony nie jest obniżona do wysokości 85 cm.

W dalszej części holu są: bramki ograniczające dostęp dla klientów oraz punkt ochrony. W celu wejścia na teren urzędu należy umówić się na wizytę z konkretnym pracownikiem. W przypadku umówienia wizyty, po przybyciu na miejsce należy zgłosić się do pracownika ochrony, który zawiadamia pracownika o konieczności odbioru klienta z holu.

Toaleta dla osób niepełnosprawnych znajduje się na pierwszym piętrze po lewej stronie od wyjścia z windy.

Korytarze oraz ciągi komunikacyjne

Ruch dla klientów pomiędzy piętrami odbywa się przy pomocy windy oraz klatki schodowej. Winda nie podaje komunikatów głosowych. Jest wyposażona w pulpit z wypukłymi cyframi. Stopnie na klatce są oznakowane kontrastowymi pasami. Na klatkach są jednostronne poręcze.

Część korytarzy nie jest dostosowana do poruszania się na wózkach. Korytarze są dostosowane dla osób słabowidzących. Szklane drzwi są oznakowane pasami na wysokości 90 centymetrów oraz 130 centymetrów.

Obecnie nie ma zainstalowanych urządzeń ułatwiających poruszanie się dla osób niewidomych.
Drzwi do pomieszczeń są wyposażone w tabliczki z wypukłą numeracją pomieszczeń oraz alfabetem brajla.
W budynku nie ma tyflomap oraz dźwiękowych systemów nawigacji.

Inne udogodnienia

Wejście główne do budynku zostało wyposażone w system TOTUPOINT.

Tabliczki przy drzwiach do pomieszczeń są zaopatrzone w znaczniki NFC.

Do budynku można wejść z psem asystującym.

Kontakt do koordynatora dostępności: koordynator_dostepnosci@mazovia.pl.

Dostępność komunikacyjno-informacyjna

Możesz skorzystać z tłumacza on-line Polskiego Języka Migowego. Kliknij w ikonę „Połącz z tłumaczem”, aby rozpocząć rozmowę. Tłumacz on-line jest czynny w godzinach 8-16. Możesz z niego skorzystać także podczas wizyty w urzędzie.

powróć